לרר ללנדשפט: “הכשרתם סבל בשביל בצע כסף”

בתום הדיון שנערך הבוקר בבג"ץ בעניין רפורמת הקנאביס הרפואי תקף לרר בחריפות את מנהל היק"ר לנדשפט והיועמ"שית עו"ד עבר-הדני, על כך שהם מונעים מבצע כסף וגורמים סבל לחולים. הסרטון זכה לאלפי תגובות.

מנחה הטלוויזיה גיא לרר, הפועל למען מטופלי הקנאביס הרפואי, תקף בחריפות את עו”ד שרונה עבר-הדני, היועצת המשפטית של היחידה לקנאביס רפואי, ואת מנהל היק”ר יובל לנדשפט, על הרפורמה בענף ועל הסבל שהיא גורמת לחולים.

לדברי לרר, שאמר את הדברים בתום דיון סוער שנערך הבוקר בבג”ץ הקנאביס הרפואי בסיומו לא נתקבלה החלטה ברורה, האחריות לסבל שנגרם לחולים היא לא רק על לנדשפט, מנסח הרפורמה, אלא לא פחות על עורכת הדין שהכשירה אותה.

לרר: “הכשרתם סבל בשביל בצע כסף”

“שתדעי לך שההכשרה המשפטית של הדברים האלה זה גרוע מהפשע עצמו,” אמר לרר לעו”ד עבר-הדני בסרטון שזכה לאלפי תגובות. “אתם רואים את הסבל מול הפנים, אתם יודעים שזה רק בשביל בצע כסף, אתם הכשרתם את זה בשביל בצע כסף”.

עוד הוא הוסיף: “זו את שהכשרת את הסבל של החולים האלה בשביל בצע כסף, הוא (לנדשפט), אני לא מתפלא עליו כי הוא גוזר קופון, הוא יעשה כסף, אבל את בשם החוק נותנת לו קופון שיגזור מאחת החברות…”

בהודעה שפירסם לרר בפייסבוק הסביר: “בדרך כלל הם לא עונים לי לטלפונים ומפנים אותי לדובר, אז דווקא היום שמחתי על ההזדמנות הנדירה שניתנה בבג”ץ להסתכל בעיניים לפקידים המרושעים של משרד הבריאות, ראש היחידה לקנאביס רפואי והיועצת המשפטית שהכשירה את העוולות – ולהגיד להם בדיוק מה חושב עליהם הציבור הרחב שאותו הם אימללו למען בצע כסף”.

בפעם הקודמת בה תקף לרר את לנדשפט בחריפות הוא כינה אותו “יזם רברבן” וטען כי “באנגלית לנדשפט מתפאר שפיצח את נוסחת הקנאביס הרפואי בזמן שהסטארט-אפ שלו קורס ואלפי חולים נאנקים באנחות עבריות”.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר